2010 m. SFL C divizionas - LFE

Komanda Rng. Skrt. Tšk.
1. Salininkų FK 22 +52 46
2. Lentvario FK 22 +44 46
3. Olimpija 22 +27 44
4. TFK 22 +20 42
5. Arpas 22 +8 42
6. Nerealas 22 +16 39
7. Rezervai 22 +9 35
8. Širvėna 22 -8 23
9. Reaktyvas 22 -25 20
10. Stickers 22 -25 14
11. Rytas 22 -73 13
12. Žaibai 22 -45 12
Rezultatyviausi žaidėjai
Žaidėjas Įvarčiai
J. Račko (Salininkų FK) 21
V. Rachmatulajev (Lentvario FK) 17
S. Dambrauskas (Olimpija) 16
M. Lapusko (Arpas) 14
G. Slivinskas (Rezervai) 13
P. Povlovskij (Trakų FK) 13
P. Kirijenko (Olimpija) 12
R. Jurėnas (Rezervai) 12
V. Malakauskas (Trakų FK) 12
V. Vitušinskij (Reaktyvas) 12
Rodyti visą sąrašą
Apie

2010 m. SFL C divizionasSFL varžybų dalis. 60 komandų varžybos prasidėjo 2010 m. ir tęsėsi iki 2010 m. lapkričio 7 d.

Prieš šį sezoną organizuotos 2009 m. pavasaris SFL Ergo D2 diviziono pavasario rato varžybos, kitą sezoną - 2015 m. SFL VII lyga.

Statistika

Iš viso buvo sužaista 130 rungtynių, įmušti 546 įvarčiai.

Ilgiausia seka be pralaimėjimų – 14 rungtynių (Lentvario FK - nuo 2010 m. gegužės 9 d. iki 2010 m. rugsėjo 12 d.)
Ilgiausia sezono seka be pergalių – 17 rungtynių (Vilniaus „Žaibai“ - nuo 2010 m. gegužės 23 d. iki 2010 m. spalio 24 d.)

Daugiausiai geltonų kortelių
Žaidėjas Įvarčiai
O. Miasniankin (Rytas) 6
N. Vilčiauskas (Nerealas) 5
O. Zaveckis (Lentvario FK) 5
J. Svistalskij (Trakų FK) 5
A. Polinski (Rytas) 5
Rodyti visą sąrašą
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)
Sesonai nesurūšiuoti (programuotojų klaida)